Tsunami

Help. Ons land wordt overspoeld door een tsunami! Een tsunami van christenhonden!

Je kunt de straat niet meer op, of je wordt ermee geconfronteerd. Bij het boodschappen doen op de grote marktstraat het evangelische kattengejank van god’s eigen jostiband (overigens geflankeerd door de stand van de SP, maar dat terzijde).

Je kunt geen krant meer openslaan zonder te worden geconfronteerd met op de bijbel geinspireerd kabinetsbeleid. Langzaam aan glijden we terug naar de middeleeuwen. Homofobie wordt aangemoedigd, sex voor het huwelijk financieel afgestraft. Nog even, en Nederland is het eerste europese land met een verbod op de verkoop van condooms!

Je kan de brievenbus niet meer openen zonder de foldertjes van christengemeenschappen vol met hypocriete teksten aan te treffen. Waarin zij zeggen dat de gemeenschap ‘gelooft in de onfeilbaarheid van de grondtekst van de bijbel’. Dingdong, daar gaat de bel. Jawel, zelfs in je eigen huis ben je niet meer veilig voor de terreur van de bekeringsdrang. ‘Goedenmorgen meneer, wij hebben een belangrijke boodschap voor u!’

En als op zondag de kerkklokken luiden, stappen zij in hun SUV of stationwagen om al vervuilend de kerk op te zoeken. Alwaar extremistische predikanten hun haatdragende psalmen opdreunen, teneinde de gelovende massa te hersenspoelen. Er is immers maar 1 geloof, en dat is het christendom. Gaat heen en vermenigvuldigt u! Uw vrouw is uw baarmachine!

De tsunami heeft inmiddels het binnenhof bereikt. Mensen wiens eerste loyaliteit de loyaliteit aan het christelijke geloof is, worden geacht ons land te regeren, te vertegenwoordigen. Onacceptabel! Bewindslieden dienen de scheiding van kerk en staat te respecteren, dienen hun geloof publiekelijk af te zweren alvorens op het pluche plaats te mogen nemen.

Geert Wilders, bevrijd ons van deze tirannie! Verlos ons van deze kwade geesten! Wij rekenen op u!

Flattr this

Leave a Reply